TORSDAG

Idag plockade jag upp Jane i skolan strax innan tre för att sedan dra hem och nästan direkt åka iväg igen med mamman och Anna också. Jane skulle till sin psykolog (pga skilsmässan) och jag ska skjutsa henne dit nästa vecka då mamman är borta, så jag behövde veta hur man tar sig dit. Även Anna fick prata med kvinnan (tillsammans med Jane) så jag och mamman fick lite ensamtid att catcha up. 

Efter detta åkte vi hem, tjejerna gjorde läxor och så plockade vår granne och hans son P (som Anna samåker med till skolan) upp oss och så åkte vi till Glen Island. Där cyklade de (eller Jane hade sin scooter) och jag gick omkring. Vi var där någon timme innan vi åt middag på Taco Bell. Det är jag inget fan av alls, men tjejerna tjatade till sig på P's pappa så vi åkte dit och han bjöd!

Sedan åkte vi hem och tjejerna läste i 20 minuter och så kom mamman hem från träning precis när de var klara och jag fick sluta för dagen!






Kommentarer
Postat av: Mamma

Åååå vilka fina bilder, speciellt den sista!

2013-09-27 @ 18:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0