MÅNDAG OCH TISDAG

Igår, måndag, hände inget speciellt. Anna var ledig från skolan så vi hängde här hemma och Jane var i skolan hela dagen. Jag hämtade upp henne vid tre och drog till Starbucks en stund innan karaten. På kvällen efter middagen satt vi hela familjen och åt glass och tittade på tv tillsammans. 



Idag, tisdag, var morgonen som vanligt men efter att jag skjutsat tjejerna till skolan och rastat Daisy så var jag ledig! Jag åt frukost och sedan blev det FaceTime med världens bästa Karlsson!!! Sååååå kul!!! :) 

Därefter duschade jag och sedan kom Johanna och plockade upp mig. Vi lunchade på Cosi's och drog sedan till WP för att köpa presenter till hennes värdbarn. Vi passade även på att handla grejer inför middagen vi lagade idag!
Hahaha, sexy babe! 


Snap till Vickan som är ute på äventyr denna vecka med sin riktiga familj! ;) 


Jäkla glidare! 

Sedan åkte vi hem till mig och tittade på första halvan av Love Actually. Vi pausade mitt i för att laga mat, idag slog vi till med grillat fläskfilé, potatisgratäng och sallad! Så sjukt smarrigt!!! 


Fota maten <3




Selfie with food... <3

Resten av kvällen spenderades med att titta klart på Love Actually och efter den slog Johanna in presenterna och då fick jag värsta julkänslan (mest tack vare filmen, haha) och satte då på julmusik. Mysigt värre! ;) Haha, lite konstigt men det kändes nästan som dagen innan julafton! Hon gjorde även kort till barnen och sedan blev det tack och godnatt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0