MÅNDAG

Hej hej hallå! 

Efter den vanliga morgonrutinen åt jag frukost och därefter åkte jag till en park i Rye för att möta upp Victoria och hennes tjejer G och F för picknick! Så himla mysigt och härligt sällskap! ;) 






Haha, G gick runt och mätte saker... Allt var runt 32-38 inches long enligt henne! ;) 




G är alltid så glad och rolig när jag träffar henne! 



F har blivit såå stor! Galet vad fort bäbisar växer! 




Jag åkte sedan hem och lunchade med Nathalie som kom över. Vi grillade korv och åt glass till efterrätt! Mums! :D




Vid tre kom Anna hem och hon gjorde läxor och så hann vi med några omgångar av UNO innan Jane kom hem. Jag droppade av Jane på karaten och tog Anna till tennis. När vi kom hem från tennisen kon pappan och hämtade barnen och så var jag ledig resten av kvällen, så skönt! 

Det blev soffhäng och först gårdagens avsnitt av GoT och sedan Harry Potter! Nu är det natti natti som gäller. 

Kommentarer
Postat av: Carina

fint vid parken, är det havet man ser?

Svar: Det är Long Island Sound :)
EMMA

2014-05-04 @ 16:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0