MILEY CYRUS

Ja då har jag tagit mig i kragen och tänkte lägga upp bilder från konserten jag, Sara, Angie och Nathalie var på i helgen. Förband var Icona Pop (som var helt awesome!) och även Sky Ferreira som ingen av oss hade hört talas om, haha.

Men huvudpersonen för kvällen var ju då Miley Cyrus! Jag kunde inte så många av hennes låtar men det var sjukt kul att vara där, i ett fullsatt Barclays Center! Vilket jäkla drag! Och Miley bjöd på en riktigt bra show tycker jag, bättre än vad jag väntat mig! Hon sjön även några låtar som inte var hennes, några populära så som Summertime Sadness, The Scientist och Jolie. Så jag är supernöjd och tycker det var en himla bra kväll! :)

Jag snodde de flesta bilder från Angies blogg då hon har en betydligt mycket bättre kamera än mig! ;)


 



Entré!






*



 










 






 
Här har jag slängt ihop videoklipp så ni kan se lite också! ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ser ut som det var en riktigt häftig show, kul!

2014-04-09 @ 06:05:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0