SIX FLAGS!

Söndagen spenderades först 2,5 h i bilen mot Jackson, NJ, för Six Flags!!! Det är en känd nöjespark med bl.a. sjukt roliga och stora berg- och dalbanor! Jag har velat åka dit så länge och äntligen blev det av, woho!

Jag åkte med Angie, hennes grabb Dave (som körde oss, så snäll!), Matilda och Sophia (från Tyskland). Kanongäng! Jag hade en toppendag med roliga rides, vi såg Jason Derulo uppträda och jag provade för första gången att äta corn dog! Haha, det var faktiskt godare än vad jag trodde! ;)

Ja hörrni, min 11-månader-i-usa-dag firades ordentligt!
 
 



Superman ride!


Haha, i denna stod man upp hela åkturen. Sjukt jobbigt för benen! ;)


Jason Derulo!






Efter att ha sett Jason Derulo tog vi linbana (haha vet ej vad det heter?!) över parken till andra sidan.


Fin utsikt hade vi, över parken! Träbanan till vänster var min favorit för dagen, El Toro hette den. Så snabb, så läskig, så cool! Den där höga saken till vänster är världens högsta och världens näst snabbaste berg- och dalbana, men tyvärr var den stängd när vi var där! :(


Fina Matilda!






Det sista åket gjordes i solnedgången och det var så fint! Tyvärr hann man inte se alltför mycket då det gick så himla fort och man åkte i loop efter loop osv! ;)


Corn dog! Innuti är en varmkorv.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0