TORSDAG

Denna dag har nästan varit en "vanlig dag" så Jane har varit i skolan och Anna och mamman har varit borta i city hela dagen, så jag har varit ledig sådär på dagen. Skönt! ;) 

Våren har kommit och gjort New Rochelle liiiite finare! 

Jag var i väg till gymmet och simmade, sedan åkte jag hem och fixade en god lunch. Därefter kom Johanna och hennes lillkille över till mig och vi gick till lekparken bakom mitt hus. Vi lekte superhjältar och hade så kul så! 

Jag åkte och hämtade Jane och hennes kompis A i skolan. Vi drog på Janes dans och jag och A kikade i en stor bokaffär medan Jane dansade. När vi kom hem lekte vi ute med hunden en stund och sedan lekte tjejerna på Janes rum. 



Mamman och Anna kom hem och jag började fixa med middag, idag blev det hemmagjorda hamburgare med hemmagjorda pommes. Mums! Plus att det blev premiär med grillen för i år, askalas! 

Till efterrätt lyxade vi till det med en "nyttigare" chokladkaka som var kvar från the passover sedar, glass och jag tog även jordgubbe till. Vi kikade alla på Frozen och hade en mysig kväll ihop! :)






Kommentarer
Postat av: Mamma

Ljuvligt när våren är på G! Middagen såg riktigt mumsigt ut, gott med grillat. Glad påsk, hoppas du har lite eget påskgodis då påskharen inte kunde simma över Atlanten till dig :) Kanske vi kan skypa något i helgen? Må bäst, kram!

2014-04-18 @ 08:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0