TORSDAG

Idag efter den vanliga morgonrutinen var jag ledig resten av dagen! Jag har suttit ute några timmar i solen (eller satt mest i skuggan) och bara njöt av en god lunch och läste tidning! Jag hade tänkt dra till gymmet meeeeeeen det var så himla fint väder så det struntade jag i! ;) 

Jag var tvungen att åka och hämta en bok, strax innan fyra, som Jane hade glömt i skolan, men var bara tvungen att stanna och ta kort på detta, så himla fint! 

När mamman och tjejerna kom hem vid sex höll jag på att fixa tacos till middag. Resten av kvällen spelade jag UNO med Anna och Jane klättrade i muren på bakgården för att plocka en varsin blomma till oss. Gulle då! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0