ALLSÅNG PÅ SKANSEN

I tisdags efter att alla slutat jobba åkte jag, AK och JP till Skansen för att gå på Allsång! Vi kom dit vid sex men det var inte alls så mycket folk som vi hade trott, så vi käkade korv/hamburgare och sedan glass i lungan ro medan vi satt på sidan av det hela och blickade ut över Stockholm. Vi ställde oss bland allt folk runt tjugo över sju och stod ganska bra till på sidan där, vid den lilla scenen där artisterna kan gå ut på! 

Jag ville åka dit för att se Icona Pop (såg dem i New York och de var sååå bra!) men fick även se lite andra artister också, så som John Martin (sångare till Swedish House Mafia), Peter Jöback, Helen Sjöholm och sedan tre andra som jag inte kände igen, haha. När sändningen var över så fick vi på plats en halvtimme extra med sång och dans från artisterna, men också Petra Marklund sjöng hennes awesome låt Händerna mot himlen. Då mådde man bra! Icona Pop avslutade det hela och vi gick därifrån med ett leende på läpparna! En mycket bra kväll med mina bästa tjejer! 








Petra blir fotograferad av press.


John Martin startade upp det hela!

Jöback och Sjöholm!


Icona Pop!

Alla artister avtackas på slutet av sändningen.







Petra Marklund! 

Grymma Icona Pop! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0