EN LÖRDAG

Halloj! Igår (lördag) jobbade jag 7-12 och sedan var jag ledig resten av dagen, underbart! Jag hängde på IP och på Lundåsvallen då lillebror Mattias hade cup och spelade två matcher på IP och en på Lundåsvallen (min gamla hemmaarena, haha). 


Mattias i svart tröja, vid bollen!


Fredrik satt och tittade på Mattias första match för dagen. 





HSK:s avbytare ser lite äldre ut än vanligt?! ;)


Denna match stod Mattias i mål.



Mellan andra och sista matchen åt jag, mamma och mormor Thaimat också, så gott så! Vi hann även med att titta på när lillebror Fredrik dömde en match på cupen. 

Sedan åkte vi och tittade på Mattias sista match. Därefter skjutsade jag hem mamma och Nilla innan jag åkte vidare till Häverödal och träffade TG! 
Nilla tittar på fotboll! 


Fredrik i domarutstyrsel. Vill inte gärna vara med på bild! ;) 


"Är det slut snart?"




Där satt AK, AJ, JP och Linnéa (plus 3 pojkvänner) och gottade i sig grillat och potatisgratäng! När de hade ätit klart så lirade vi lite boll, spelade kubb i mörkret och avslutade det hela med kladdkaka och glass! Mina bästa tjejer, vad jag tycker om er! 









Vid tolv var jag hemma och slocknade på en gång, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0