FREDAG!!!

Idag jobbade jag min sista dag på äldreboendet! Och det var den 10e dagen jag jobbat i rad nu, och klockan 14 idag gick jag på semester i nästan två veckor! Sååå skönt! 

Jag har bara varit hemma på eftermiddagen och kvällen. Det blev tacos till middag med pappa och Mattias och efter det tittade vi på film, We're the Millers! Jag passade även på att leka lite med lilla Teodor, Mattias dvärghamster.




Efter det skypade jag med Johanna, sååå kul att höras av igen! Saknar dig så mycket! 

Nu har jag tittat några avsnitt av The Office och ska väl fortsätta med det ett tag till, innan jag somnar! Men det bästa är att jag inte behöver vakna av ett alarm imorgon, helt underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0