HOS SARA I TOKALYNGA

Ja då är dagarna hos Sara snart slut. Om ett par timmar beger jag mig mot Kungsbacka och Göteborg där jag kommer vara till imorgon eftermiddag. 

Sara har jobbat en hel del men när hon varit ledig så har vi bara njutit av att vara i varandras sällskap. Såååå kul att ses igen!!! 

I onsdags tog vi en liten promenad på förmiddagen och sedan innan hon åkte och jobbade drog vi till Gekås några timmar och strosade runt. Det blev några fynd för mig, men jag köpte bara det jag verkligen hade tänkt, haha. Det hade kunnat dra iväg ganska lätt annars! ;) 










Igår hade hon dubbelpass så på förmiddagen hängde jag med hennes hund och på dagen när hon var ledig några timmar tittade vi på Eva & Adam och bara chillade i soffan. På kvällen kom Saras syster på besök och vi fixade tacos till middag. Sedan drog jag ut i skogen med Saras mamma, syster och hund för att plocka svamp! Tro det eller ej! Haha. Jag har iallafall bildbevis! ;) 


















Sara slutade vid nio och sedan tog vi det lugnt resten av kvällen bara eftersom idag började hon kl 7.00. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Haha, heja svampplockerskan Emma. Vilken söt hund, vad är det för ras?

Svar: En cocker spaniel :)
EMMA

2014-08-22 @ 17:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0