I MISS YOU

Hej! Idag har jag jobbat på spelaffären 9-15 och sedan jobbade jag på äldreboendet 16-21. En lång dag men eftersom jag tog detta extra kvällspass så tjänade jag några hundralappar till, så det blir kul sen när lönen kommer! 

Jag har nu på kvällen skypat med min underbara Jane! Åh, vad jag saknar den ungen. Och det bästa var ju att även fast vi inte setts på typ tre månader så kändes det inte konstigt alls att prata, hon var sitt vanliga gamla jag. Tyvärr har jag inte pratat något med Anna sen jag kom hem, Jodi (min värdmamma) säger att hon inte riktigt har "kommit över att jag lämnat" och jag känner ju Anna, så jag vet att hon blir som arg eller liknande om man pratar om/med mig. Det är så himla tråkigt men jag vet ju att hon är så, det är inget personligt. Min fina Anna, vad jag saknar dig! 

Mina bästa tjejer, jag önskar vi kunde träffas snart igen!!! Jag saknar er så himla mycket! <3 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0