LÖRDAG

Halloj! Idag mitt på dagen fick vi strömavbrott som varade nästa sex timmar. Helt out of the blue! Så idag har jag underhållit mig med att spela kort med Mattias, läsa några timmar och spelat "nummerkubb" med pappa, Fredrik, Mattias och hans kompis. 








Strömmen kom tillbaka strax innan halv sex och nu på kvällen har jag suttit och kollat runt på bl.a. blocket efter boende i Uppsala. Usch, att det ska vara så svårt att hitta något bra! Ja ja, jag ska pendla nu i början iallafall och så får jag fortsätta leta nu i höst.

Jag hann även med en spontan-Skype med min kusin Lisen som bor i Florida. Så himla kul att prata, det händer ju inte alltför ofta! 

Kommentarer
Postat av: lisen

Right back at ya ;)

2014-08-17 @ 01:51:42
Postat av: Karoline

Grattis! Så kul att du kom in :)
Ååhh Uppsala, underbart. Ett tips är att gå med i den nation som har många studentbostäder. Kolla hemsidorna och kontakta olika nationer och fråga om hur lång kö de har och hur många bostäder de har.. Norrlands, Kalmars, Upplands, GH, Snerikes osv. :)

2014-08-18 @ 11:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0