SÖNDAG - HERRÄNG, JOBB OCH FILMMYS

Igår drog hela gänget till Herräng där vi åt lunch på Marinan och tog sedan en liten promenad vid Sligen. Därefter åkte jag och jobbade kväll.











Söta små sommarstugor. 





Lilla, lilla farmor!




Efter kvällspasset på jobbet gick jag till Coop och handlade, därefter stötte jag på farmor, Lasse och Ingrid som var ute och gick, så de stannade och gjorde mig sällskap till min buss mot Norrtälje gick vid halv tio.

Jag tog bussen till Norrtälje och Richard där jag sov inatt. Vi tittade på två filmer och vid tre gick vi och la oss. Det var sjuuuuukt längesedan jag var vaken så länge utan att vara ute på äventyr! ;) 

Idag tog jag bussen mot Uppsala på förmiddagen (som jag sitter på nu) och sen blir det tåget upp mot Borlänge och Victoria!!! :D 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Wohoo, härliga bilder :) Hoppas det gått bra för dig med resan fram till Borlänge, kram!

2014-08-04 @ 18:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0