TORSDAG OCH FREDAG

Hallå! Igår hände inte så mycket faktiskt, jag jobbade på Bills och sedan blev det Skype med Josefin. :) Det blev även en hel del The Office-tittande, men helt plötsligt i mitten av sista säsongen så slutade videorna att fungera?! Åh, måste fixa det där......... Haha.

Idag har jag jobbat kväll och när jag slutade åkte jag hem och där väntade familjen, farmor, Hasse, min farbror Bosse och min andra farbror Lasse och hans fru Ingrid (de två sistnämnda flög hit idag från Malmö). 

Jag åt av smörgåstårtan som de alla hade ätit tidigare och vi satt och snackade någon timme innan jag var tvungen att åka iväg. Inatt sover jag hos min moster Carina för Lasse och Ingrid lånar mitt rum och jag börjar ändå jobba klockan 7 imorgon, och Carina bor ju nästan granne med mitt jobb! ;) Så det löste sig så bra så. 

Nej, nu är klockan halv elva och tant ska sova! Godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0