MÅNDAG

Igår var det måndag och dagen började med att jag var på Carolina Rediviva (ett stort universitetsbibliotek) när de öppnade på morgonen för att få tag på en lärobok som är viktig att ha för att skriva hemtentan... Och som tur var så fanns det ett exemplar att låna hem - perfekt! 
 

Så himla stort så var lite lost ett tag, haha. 


Men hittade boken!! 

Jag hade egentligen tänkt plugga meeeen jag fixade en fotovägg istället, haha. Jag är riktigt nöjd! En massa bilder från mina resor i USA, awesome! 


 
 
Vid fyra tog jag bussen hem till Hallsta och kommer vara hör i någon vecka. :) Jag passade på att slå in alla mina julklappar på kvällen också! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0