TORSDAG

Yo! Idag tog jag bussen in till Uppsala på morgonen och hade tänkt plugga lite på förmiddagen, meeen råkade somna i typ en timme hehe. Var så himla seg, men tillslut tog jag tag i över och gick över till Clara för att skriva på PM till måndagens seminarium. Vi jobbade på det ett par timmar innan vi drog ner på stan till buren för att se HanaPee där! Woho, det var nice! 


Efter det mötte jag upp två vänner och hängde med dem ett par timmar, blev bl.a. spontanbesök i domkyrkan, hahaha. När de åkte hem gick jag tillbaka till buren för att se Linnea Henriksson uppträda och sedan se Carolina Gynning som gäst.



Nu på kvällen har jag pluggat liiiite men inte alls så mycket som jag önskat, haha. Nya tag i morgon alltså! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0