FREDAG

Jag tog som vanligt Daisy till hundparken efter att ha skjutsat de stora barnen till skolan. Där lekte hon av sig innan vi åkte hem och tittade på gårdagens avsnitt av Ellen!

Vid tio drog jag till White Plains där jag skulle möte upp Sara, Angie och deras tyska kompis Sophia för brunch på ett ställe kl 10.30. Men det visade sig att det var stängt så vi fick till ett mall (The Galleria) istället och åt Subway-smörgåsar istället. Gott det med! ;)

Vi gick runt i några affärer innan jag begav mig hem igen. Jag hängde med Daisy i vardagsrummet och tittade på tv och läste bloggar. Skön eftermiddag! Barnen och mamman kom hem vid kvart i fem från tjejernas terapi och vi hade två Skypesamtal med två au pairer.

Vi beställde sedan hem pizza, alla bytte om till pyjamas/myskläder och tittade på resten av Grammys och sedan började vi titta på en ny Disneyfilm och åt glass till efterrätt. Vid nio gick jag ner till mig och nu en halvtimme senare ska jag sova. :) Haha, sjukt! 


Tjejerna godnatt-skypade med deras pappa.

Glass med grädde, tjejernas favorit. ;) Jag är inte lika förtjust då grädden bara smakar socker! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha en mysig helg. Pappa och jag ska åka till Åland med en jobbarkompis till mig, Lisa och Nino, Eva och Nutte ska också med. Sedan är planen att vi ska gå hem till oss efteråt. Må så gott, kram!

2014-02-01 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0