LÖRDAG

Äntligen sovmorgon tänkte jag, men gissa när jag vaknade? Strax innan sju... Och inte kunde jag somna om heller. Men jag låg kvar och segade i sängen 1,5 h inna jag gick upp och åt frukost och gjorde mig i ordning för gymmet. Johanna plockade upp mig och så åkte vi till gymmet och mötte upp Bea. Vi tre gick på ett zumbapass där vi även träffade på Emelie! :) Efter passet körde vi lite armar innan duschen kallade! 
På väg in i gymmet.


Johanna var taggad!

Johanna skjutsade hem mig och jag bytte om och åt en snabb lunch och pratade lite med min värdmamma och barnens pappa som var där idag och träffade några au pairer på Skype. Tjejerna lekte så fint ute på bakgården med hunden så det var lugnt och skönt i huset! ;) Haha. Jag åkte sedan vidare och mötte upp Sara och Rebecka som var och åt på Buffalo Wild swings här i New Rochelle. Jag kom lagom till dessert och beställde in goda "cheesecake bites"! 
Snygg-Reba! Hon älskar mat, kom vi fram till. Hennes talang är att alltid välja god mat på restauranger! ;) Riktigt skillat, tycker jag!


Haha, söt-Sara!

Vi gick sedan runt hörnet för att titta på college-basket! Första matchen var tjejer och andra matchen var killar. Till nästa matchen kom även Victoria, Emelie och Bea! Bådw tjejerna och killarna i Monroe Mustangs (som var på hemmaplan) vann så det var ju kul för dem! ;) Ingen av oss kunde riktigt reglerna men det var kul att se en match med tanke på hur många gånger jag har tittat igenom mitt älskade One Tree Hill där det kretsar runt basket!




Vi var bland de första 250 personerna som kom så vi fick en varsin mössa!




Hahaha, Reba! <3


Hahaha, Sara! <3


Så bra tjejer det där alltså!!!


Tjejernas match. Här är ett straffkast eller vad det nu heter. ;)


Tjejernas match. 


Cheerleaders.


Maskot.

Fina vänner! :)

Hahaha!


Killarnas match.


Killarnas match.


Hahahah! Snapchat är bäst! Och Reba är söt!

Efter fyra timmar i sporthallen åkte jag hem och fixade middag till mig. Det blev hemmagjorda hamburgare med extra ost och hemmagjorda pommes, mums! När jag höll på med min middag åt tjejerna sin (Anna hade gjort pannkakor) och sedan bakade de även Tye Dye muffins! Jag gick ner i källaren och tittade på tv en stund innan jag gick upp för att hämta vatten och det slutade med ett 10-min kramakals med Anna och lite prat med min värdmamma om au pairer. Bra avslut på en bra dag!  
Hahah, älskar Janes "funny face"! Ett helt lagom funny face fast samtidigt så roligt!! 




Först såg de ut såhär...

...Och de blev såhär! Duktiga tjejer som fixade allt på egen hand! :) 

Nöjda tjejer!

Min supergoda middag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0