SNOWDAY IDAG IGEN

Idag har jag och tjejerna skottat tung blötsnö i över en timme, vi har ritat/klippt snöflingor, vi har hälsat på Victoria och hennes värdbarn G & F, vi har tittat på tv någon timme och vi har varit på Janes karate.

Före vi skottade:

Efter! Vi förlorade Jane efter ca 45 min... ;)











G måste vara den sötaste ungen ever!






Vi byggde snögubbar innan mina tjejer var kalla och ville åka hem. Ironiskt nog så var deras skor genomblöta (mamman har sagt att jag måste köpa rediga vinterskor men mina är någorlunda tjocka och bra, dock låga) och då tänkte jag "hah, köp rediga vinterskor själv du!" ;)

Pappan kom förbi och åt pizza ute med tjejerna, jag tackade nej och spenderade 20 min hemma själv, skönt att andas lite så jag har haft Anna max en meter ifrån mig hela dagen. Gick jag på toa stod hon utanför och knackade på dörren och hon har pratat non stop med mig. Gaaaah, hon är ju söt men LITE personlig space hade varit skönt. ;) 

Just nu ligger jag i Janes säng, hon sover och Anna ligger och läser. Önskar hon kunde somna snart så jag kan gå härifrån.... Jag tänkte då gå ner och äta middag - hemmagjorda pommes med beasås! Gotti!!! :)

Mamman är fortfarande i San Francisco, hennes flyg nu idag blev inställt så hon flyger imorgon bitti. Detta betyder att jag måste sova på övervåningen i Annas rum här på övervåningen och alltså "jobba" hela natten också. Men aja, man får ge och ta! Jag har fått så mycket av dem så mig gör det inget! Mamman ringde mig och var så tacksam för allt! :) Bara lite segt att inte sova i sin egna säng!

Förresten! De där frallorna jag bakade imorse, Anna smakade och älskade dem! Hon är ganska kinkig och äter sällan bröd, så det var en riktig komplimang! :) Hon har ätit hela fyra stycken idag! Jag får se hur trött jag är imorgon, annars kanske jag kan släga ihop dem till frukost imorgon så får hon smaka nygräddade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0