SUPER BOWL SUNDAY

Dagen började med en lång och skön sovmorgon, jag låg och drog mig i sängen till runt 10. Därefter blev det bagels till brunch och så hängde jag ensam hemma med Jane och hunden en stund innan mamman kom tillbaka för att plocka upp Jane till karaten. Jag åkte då iväg och plockade upp Sara och så drog vi till Starbucks och fikade och letade boende till Hawaii. 
Först satte vi in pengar på mitt konto! 





Efter ett par timmar där åkte vi hem till mig och hängde en stund. Anna och Jane var med oss nere i källaren och hade kul tillsammans, Anna skickade massa snapchats till mina vänner, haha. Förlåt om ni blev pepprade! ;) 







Förresten! Vi skypade med en au pair från Sverige (andra gången för tjejerna men första för mig) och vi bestämdeoss att matcha med henne! Såå kul och alla är så nöjda så! :) Alicia heter hon och är jättetrevlig! 

Strax innan fem drog jag och Sara vidare till Angelica för Superbowl party hos hennes familj! Där var det även massa andra familjer och vi hade en himla trevlig kväll med sjukt mycket mat och amerikansk fotboll på tv runtom i hela huset (även två ut utomhus, här slår de på stort!). Jag är så glad för att jag fick komma dit! Det är samma familj som jag var till på Thanksgiving, supertrevliga! :)
Broncos-fans var det här!

Appetizers! 

En dryck-hörna.

Barhäng nere i källaren. ;)

Skål!!! 

Hahahah, jag orkar inte hur söt Angie är!

Matchen som (tyvärr) Broncos förlorade mot Seahawks.

Angie letar efter bollen som försvann när vi litade lite inomhusbandy i källaren med kids. Hahaha, sötis!

MAAAAT!!! Kött beställt från Texas osv... All in, så att säga! ;) 

Såå gott, men man var äckligt mätt efter! 



Sen var det dags för efterrätt! Oj oj oj, säger jag bara. Rullade hem sen. ;)

Här körde de att man fick fylla i sitt namn i rutorna och sedan skrev de i numren på sidorna helt random. Därefter fick man se vem som "gissade" rätt poäng i period 1,2,3,4! Jag fick rätt i period ett, alltså resultatet i matchen var då 8-0 och i en luckan hare jag fyllt i mitt namn så jag fick ett litet pris! Yay! Det för barnen, men det fanns även en till för vuxna+barn men då betalade man $10 ifylld lucka och sedan spelades pengarna ut men på samma sätt som för barnen, man såg vem som hade för period 1,2,3,4. Angelicas 10-åriga värdbarn vann det slutliga och det blev en summa på runt $400!!!!! Så hon var roligt nöjd! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0