TORSDAG

Idag efter att ha chillat hemma hela dagen plockade jag upp Jane i skolan klockan tre och åkte vidare på hennes dans. Vi hann med att leka lite i snön innan lektionen började och medan hon dansade satt jag i bilen och åt mitt nya favoritsnack! Sååå gott! ;) Jag umgicks med min telefon en timme innan hennes lektion var slut och vi åkte hem.
Jane var så fascinerad över att man kunde gå PÅ snön utan att sjunka ner! ;)

Heaven för en snötokig tjej. 

Cool tjej som hänger i bilen...


Bästa!!!

När vi kom hem var mamman hemma igen från San Francisco. Hon gjorde läxor med Jane så jag chillade i soffan en stund innan Anna kom hem från Hebrew school. Hon gjorde sin spanskläxa medan mamman och Jane är flingor och mjölk till middag och sedan bakade hon och jag bröd, hon är helt galen i det nu, kul att hon tyckte om frallorna! :) Det fick bli vår middag, eftersom ingen av oss var speciellt hungrig.






Efter det ritade vi klart våra teckningar från igår och klippte snöflingor medan Jane lekte ute med hunden innan hon och mamman gick upp för att Jane skulle sova. Vid kvart i nio gick Anna också upp och jag gick ner till mig. 


Imorgon är det fredag, woho! Sovmorgon i helgen, längtar! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0