FREDAG

Och så har ännu en vecka sprungit förbi. Denna fredag har jag tagit det lugnt och varit hemma efter att jag kom hem från hundparken.
Till dig, RL! 

Jag åt brunch och tittade på tv till att Victoria kom förbi en stund. Vi tittade på tv och åt sallad till lunch (hehe mat är ju gott!). Efter att hon åkt hem fortsatte jag att spendera resten av eftermiddagen i soffan framför tvn fram till fem då mamman kom hem med barnen. De båda ville krypa in och prova hundens bur, som vi nu tagit ut i vardagsrummet. Haha, så jag låste in dem där! ;)

Vi tre tjejer fixade fryspizza till middag, spelade High School Musical-UNO och sedan packade jag och Anna inför familjens resa till Orlando imorgon. 

Men när vi höll på att packa så lyssnade vi på musik från min telefon plus att vi skulle ta lite roliga bilder, men då hänger sig kameran på telefonen och sedan hänger sig hela skärmen! Det gick inte att använda den! ÅÅÅÅH, tänkte jag. Det har aldrig hänt förut?! Och den var hängd till att jag vid kl nio googlade för att se vad man kunde göra. Jag tänkte först att jag skulle starta om den men eftersom skärmen var helt låst kunde jag inte dra åt sidan så att den ständes av. 

Vad jag inte visst var att man kunde hålla in både hemknappen och på/av-knappen i några sekunder så stängdes den av. Jag startade om den och så funkade allt som det skulle igen! Så skönt! Hade varit massa extra trassel annars, och man är ju så handikappad utan telefon! Jag hade bett min värdmamma att komma ner och väcka mig imorgon eftersom jag inte kinda ha alarm, men nu funkar det ju så det är skönt! ;) Imorgon ska jag upp och skjutsa familjen till flygplatsen så jag måste sova nu, godnatt!

Kommentarer
Postat av: RL

Finis :)

2014-01-19 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0