FREDAG

Denna dag har flytit på bra. Den började med den vanliga morgonrutinen att få upp barnen och skjutsa till skolan. Men Jane var hängig idag också så hon fick stanna kvar hemma. 
 
Vid 9.30 åkte jag på cluster meeting och träffade andra au pairer. Det var hemma hos vår counselor och han bjöd på bagels, gott gott! Jag provade blåbärsbagel, såå gott! 
 
Jag åkte sedan med Victoria till TJ Maxx där jag köpte en carry on-resväska! Den behöver jag till Florida så det var skönt att ha det gjort! 

Jag åkte sedan hem och spenderade resten av dagen med Jane. Jag hjälpte henne med The Sims FreePlay, haha! Så hon var helt inne i det i typ två timmar!!! Vi har även pysslat och på kvällen åt vi kinamat med mamman och tittade på film och tv tillsammans. Myspys! Anna kom hem en snabbis innan hon åkte iväg med pappan på tennisturnering och spenderade resten av kvällen och natten hos honom. 



Vi fixade til några gamla, tråkiga näsdukshållare (haha?) till fräna, roliga istället!
 

Mina sidor.
 

Janes sidor.




Vi är coola, ok?!
 




Minicupcakes som pappan hade med sig hem till Jane. Jag fick smaka och de äääär ju för goda! Magnolia Bakery, fina grejer det där!
 
Tack mormor för att du håller mina fötter varma! 


Myspys i soffan!
 



Det här skickade Jane till mig när vi satt och hade det mysigt i soffan framför filmen. Åh, hon är ju för fin!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0