LÖRDAG

Idag tog jag sovmorgon till klockan nio, riktigt skönt! Jag låg kvar i sängen en stund innan jag gick upp och duschade. Mamman drog iväg och strax därefter kom pappan med Jane hem (Anna hade sovit här hemma inatt med en kompis) och de hade bagles och cream cheese med sig så jag fick gofrukost idag igen!

Precis innan vi åt frukost fick tjejerna äta upp de chokladbitar som fanns kvar i mina chokladkalendrar, efter att Anna pekat ut att jag inte ätit upp dem. ;)

Efter frukosten åkte jag hem till Sara och hämtade henne och så åkte vi hem till mig igen. Vi åt glass (med nån Ben&Jerry's Hot Fudge) och svenskt godis och samtidigt kollade vi upp lite boenden för vår resemånad. 

Vi bokade spontant en flygresa till Maui (Hawaii, men en annan ö än den vi först ska till). Plus att vi bokade ett riktigt nice hotell i Waikiki för fem nätter. Sedan ska vi till Maui några dagar och sedan tillbaka till vår första ö. Det blir nog riktigt bra, men vi måste verkligen spara pengar nu!!!

Vid halv dem drog vi på bio, vi såg The Secret Life of Walter Mitty. Den var riktigt bra! Vi smugglade även med oss svenska chokladbollar, sååå gott!




Vi åkte sedan hem och fixade middag. Det blev köttbullar (som jag fryst in förut), kokt potatis, gräddsås och lingonsylt. Awesome middag!!! Saknar svensk mat!

Nu ikväll har vi underhållit oss med att titta på Sunes Jul, haha. Så himla roligt, älskar den julkalendern! Men vi har även underhållt oss med att skicka snapar till folk! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0