ONSDAG

Idag har jag haft min sista slappardag på denna minisemester. Familjen kom hem vid sex efter att pappan varit till NJ och hämtat hem dem från släkten där de stannade hos igår/inatt/idag.

Han beställde hem mexikanskt så åt vi de till middag. Men innan middagen visade Anna mig några nya au pairer som de har tittat på, det är en tjej där som de gillar lite extra! Hon verkade väldigt trevlig och bra, så vi får se hur det blir efter Skype på lördag! 

Barnen lekte en stund med pappan efter maten innan Anna började göra läxor med mig. Pappan åkte hem och Jane underhöll sig själv med att titta på youtube-klipp och så skrev hon en lapp till mig där det stod "I love you", sötan!!! Sedan eftersom att de varit på Disney World så hade de köpt med en Musse , Pigg-nyckelring med hem till mig. Haha, alltså alla dessa nyckelringar jag får alltså!!! Men det var ju gulligt av dem iallafall! ;)

Jane gick upp med mamman för att lägga sig vid 8.15 och Anna och jag gjorde läxor till 9. Därefter tog vi lite roliga kort och bara umgicks typ 20 minuter innan hon gick upp för att lägga sig. 




Jag har haft det så himla skönt när de har varit borta, det har varit lugnt och tyst. Men jag insåg nu när de kom hem hur mycket jag har saknat dem! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0