ONSDAG

Idag vaknade jag vid halv nio och gick och duschade innan jag tittade på gårdagens avsnitt av Ravenswood, äntligen! Efter detta åkte jag och Linnéa till ett diner för brunch. Jag fick först en kycklingsoppa och sedan tonfisksalladswrap och Linnéa åt våffla med färska bär.



Vi tog sedan en sväng till The Cheesecake Factory för att köpa en Reese's cheesecake då den är sååå god och jag ville att Linnéa skulle få smaka den innan hon åker hem! ;)

Vi tog oss sedan hem och tittade på ett avsnitt av GG innan vi åkte och härmade Jane från skolan. Vi åkte direkt till Starbucks och hängde där. Jane gjorde läxor och så pratade vi killar... ;) Jane är så fruktansvärt kär i en kille i sin klass, haha. Så söt!








Linnéa ritade detta. Gulligt!

Efter 1,5 h på Starbucks gick vi över gatan till Janes karate och tittade på henne. Hon var först på plats så hon fick lite extrahjälp av tränaren. 

Efter karaten åkte vi hem och käkade kinamatarester till middag och Linnéa höll Jane sällskap så jag fick lite egentid. Jane ville att Linnéa skulle hjälpa henne och det hade jag absolut inget emot! Haha.

Efter middagen kom mamman och Anna hem och kvällen spenderades med tjejerna, vi lekte med bollar och hjälpte Anna med hennes projekt. Anna skrev autografer (en hamnade på min bröstkorg?!) och en hamnade på Linnéas arm. 

Just nu sitter jag och Linnéa i källaren och tittar på People's Choice Award och detta är tyvärr sista kvällen tillsammans! :( 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tror Linnéa har haft en toppenresa! Blir tomt för dig utan henne nu. Stor kram!

2014-01-09 @ 06:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0