SÖNDAG

Idag vaknade jag upp vid åtta och matade hunden, men sedan gick jag och la mig igen och sov till tolv eller något sånt. Jag hann med att hälsa på Victoria innan hon åkte iväg på dop också, men hon kom tillbaka till mig sen precis när jag vaknat igen ;) Haha. Det blev tacos till lunch och sedan har vi hängt i soffan resten av dagen framför ett Pirates of the Caribbean-maraton. Men vi båda råkade somna till en stund också haha, jag sov nästan en timme. Skönt att sova ju, haha! ;)  

Vi åkte och handlade kött och andra småsaker och så fixade vi klyftpotatis, kött och sallad till middag. Sååå gott! Jag använde en av dippsåserna Linnéa tog med sig åt mig, som sås till köttet och potatisen. Kanongott! Resten av dippen hade jag till efterrätt nu ikväll med chip till, hehe! Yummy!





Efter middagen åkte Victoria hem och jag har bara hängt med Daisy i vardagsrummet. Jag i soffan och hon i sin bädd på golvet och film på tvn. Sköööön kväll!!!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0