TORSDAG

Just nu sitter jag på Annas tennis. Hon brukar inte ha det på torsdagar men eftersom hon varit borta i veckan och missat träningar så ville mamman att hon skulle gå idag, för imorgon ska hon spel cup. Så japp, här sitter jag, fryser och längtar efter min säng. Jag har känt mig hängig hela dagen och har frusit. Jag vet inte om Jane har smittat mig med sin feber... Men skönt ändå att vi bara har hängt i soffan idag. Synd om henne dock för hon gjort läxor i några timmar! Men att goda i soffan framför Disney channel en timme var sååå gött! 

Jag har iallafall tagit Ipren nu och dricker vatten hela tiden och hoppas på det bästa! 

Efter tennisen ska jag äta pizza ute med Anna, mamman föreslog det eftersom Jane är sjuk. Det är så konstigt att tänka "åh nej, inte äta ute igen..." Haha. Ja ja, det är ju gott med pizza men ja. Hårt jobb man har alltså! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0