TORSDAG

Och så har ännu en dag flygit förbi! Imorse tog jag de stora barnen till skolan sedan åkte jag och hunden till hundparken en stund. Därefter åkte jag hem och åt tacorester till frukost och vid 12 kom Alex och plockade upp mig. 
 
Vi åkte på ett ärende i Mamaroneck och där käkade vi även lunch på Cosi. Det roliga var att dit kom även Victoria och Jade! Random! ;) De gjorde oss sällskap och efter lunchen åkte jag och Alex hem till mig en stund innan hon åkte vidare hem till sig. 


Det roliga var att Jade skämtade om att "vi skulle ha parkerat bredvid varandra också" när vi gick ut på parkeringen. And guess what? Det hade vi också!!! Hahaha, så kul!

För ovanlighetens skull bad Anna mig imorse att möta henne vid bussen idag när hon kom hem, men det gjorde mig inget eftersom solen sken och det var riktigt härligt väder, men det var dock kallt! Hon brukar ha Hebrew school på torsdagar efter skolan, men hon hoppade det idag eftersom det var andra planer på kvällen idag!

Vi gjorde läxor och sedan tittade vi på ett avsnitt av Austin & Ally innan mamman och Jane kom hem från dans. 
 
Anna fixade sig och jag hjälpte henne välja outfit, för på kvällen hade hon en konsert i skolan! Hon var med i orkestern där hon spelar fiol! Förutom skolans orkester var även skolans band och kör med på konserten. Det var riktigt bra faktiskt!! 
 
Men innan jag och Jane åkte och mötte upp föräldrarna, som åkt tidigare för att fixa bra platser, hade vi liten fotosession hemma! ;) Min fina!
Jane gjorde sig fin!
 








 
Bandet. 
 
Orkestern.
 

Killen hade ett soloframträdande med fiol och han var sååå bra, jag fick rysningar!!! Han fick stående ovationer efteråt! Jag fick veta att han behöver extra mycket hjälp i skolan och har det kämpigt, kul att han är så fantastisk på fiol! Go you! ;) 
 
Kören.
 
Pappan hade med blommor till Anna som hon fick efteråt, fint!

När konserten var klar var klockan kvart över åtta, så vi åkte alla fem hem till oss och pappan var med barnen en stund innan de gick upp för att lägga sig, då åkte han hem och jag gick ner till mig. Nu är klockan 21.45 och jag ska snart sova, heheheeee. Hej tant-Emma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0