EN VARM DAG I STAN

Hej hej! Idag på eftermiddagen åkte jag och Richard in till Stockholm. Vi strosade runt i gamla stan (bland alla turister) och sedan gick vi till ett froyo-ställe. Det var gott men definitivt inte lika gott som den froyon jag är van vid! ;) Plus att det bara fanns fyra smaker... Men som sagt, det var gott ändå och kul att prova på!







Min kostade 35 kr och hans 98 kr. Galet dyrt! 


Glad kille iallafall!

Vi promenerade sedan tillbaka till Sergels torg och gick på bio. Vi såg Sex Tape, en komedi som jag såg trailern på när jag var i New York! Rolig film men kanske lite överdriven, haha! 
Mmmmm, så goda!

Vi gick därefter tillbaka till KTH och satte oss på en bar där och tog en cider/öl och en varsin lakritsshot, mums! Jag provade Briskas Rosécider, riktigt god! Rekomenderas! 









Därefter tog vi varsin buss hem och jag cyklade hem från Hallsta C och ska nu sova! Godnatt! 
Helt öde i Hallsta. Kunde nästan flyga över centrum med cykeln! ;) 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gu så fina ni är!!

2014-07-26 @ 02:09:27
URL: http://johannasresa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0