KANTARELLER ÄR GOTT

Hahaha alltså världens mest random grej hände nu ikväll. Jag kommer hem från jobbet strax efter nio och parkerar bilen. När jag kliver ut ser jag en gubbe på cykel bakom mig så jag säger hej och han hälsar tillbaka.

Han säger att han tänkte lämna lite kantareller på trappen som har har plockat då han inte får med dem hem på cykeln. Han frågar om Hans och... Mia (Mia sa jag då han verkade osäker) bor här och då sa jag ja. Så tog jag emot svampen, han cyklade iväg och jag gick in.

Varken mamma eller pappa känner honom?! Hahaha. Så knäppt. Men jag rensade svamparna och stekte på dem, så mamma och jag avnjöt varsitt hårt bröd med stekta kantareller. Mums! Nu hoppas vi bara att de inte var förgiftade, haha! 






Kommentarer
Postat av: lisen

Visade dessa bilder för Steve precis o försökte förklara hur jäkla gott stekta kantareller är. Undrar om han förstod "These mushrooms are THE yummiest mushrooms in the entire world. Fry them in butter and.. aaahh.. put them on a sandwich and ooooohhhh myyyyy gooood.... Sooooooo goooooood... Oooohhhh *dreglar lite* Best. Thing. Everrr!

2014-07-31 @ 03:34:08
Postat av: lisen

Visade dessa bilder för Steve precis o försökte förklara hur jäkla gott stekta kantareller är. Undrar om han förstod "These mushrooms are THE yummiest mushrooms in the entire world. Fry them in butter and.. aaahh.. put them on a sandwich and ooooohhhh myyyyy gooood.... Sooooooo goooooood... Oooohhhh *dreglar lite* Best. Thing. Everrr!

2014-07-31 @ 03:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0