KROCKETDAG

Ja, det har varit en dag full av krocket här hemma! Först spelade jag, mamma, momor och Mattias några matcher mitt på dagen, sedan spelade mamma, pappa, momor och Mattias medan jag skypade med Sara och på kvällen spelade jag, mormor och Mattias några matcher. Haha, sååå kul! Mormor var en riktigt dålig förlorare... Och tydligen pappa också! Mattias var en ganska dålig förlorare han också! ;) 

Men innan all krocket körde igång låg jag i gräset och läste tidningen och Nilla låg bredvid mig och lekte med en fotboll. 





Fikapaus! 

Skype med saknade Sara! Tänk att det var en hel månad sedan vi skiljdes åt...


På kvällen visade jag ett bildspel med bilder från hela mitt au pair år i New York (dock inte från resemånaden, den resan får bli en annan kväll!) och självklart fick det bli lite Ben&Jerry's till det! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0