LÖRDAG I UPPIS

Hej! Igår, lördag, åkte jag in till Uppsala för att träffa Victoria! Det var sååå kul att ses igen, två månader sedan sist! <3

Jag gick hem till hennes och hennes kompis nya lägenhet där de håller på att flytta in inför hösten, så vi hängde även en del på Ikea där vi också åt lunch! 
Linnea och Victoria!



Svängde även förbi Baui på vägen hem till lägenheten igen och Linnéa jobbade, så vi sa hej till henne! ;) 
Linnéa Dorita Elisabeth Erkas!

Sedan plockade vi upp Victorias kompis lillebror och åkte till lägenheten och fixade lite innan jag gick hem till Linnéa (som bor typ 7 min därifrån, så awesome!) och kom dit precis när hon gled in på cykeln. Bra tajmat! 



Vi chillade en stund innan vi gick och handlade tacos och snacks inför kvällen. Vi käkade och sedan blev det soffhäng resten av kvällen, med tredjepris-matchen i VM som sällskap!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0