MÅNDAG-TISDAG

Igår slutade jag jobbet klockan 12 och var ledig idag, så det var nästan så att man var ledig två dagar i rad, awesome! :) 

Jag cyklade hem, duschade och tittade på The Office medan jag åt en sen lunch. När mamma kom hem så fixade hon sig i ordning och sedan åkte vi + Nilla iväg och plockade upp mammas väninna och drog ut till Gräddö. Mammas kusin Johan och hans man äger ett café där så vi åkte dit och åt middag och pratade med Johan.
Nilla var lite uttråkad i bilen...


Men väl på plats fick hon mat och var nöjd då! Haha. 

För mig blev det en äkta svensk räksmörgås och en chokladboll till efterrätt, åh vad jag har längtat efter det hela mitt år i USA! Sååå himla gott var det också! :)

Vi satt där ett par timmar innan vi åkte hemåt, men mamma släppte av mig i Norrtälje hos Richard där jag sov över! 

Idag har vi inte gjort så mycket, mest tagit det lugnt hemma hos honom och så gick vi ner på stan och åt lunch. 

Nu sitter jag på bussen hem och ska bara ta det lugnt ikväll hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0