SAKNAR

Hej vänner!

Åh, här sitter jag i ett tyst klockan 22.22 och lyssnar på Katy Perrys nya platta på Spotify. Jag har läst lite bloggar där mina au pair-vänner har skrivit om livet på andra sidan jorden. Livet verkar vara som det var när jag var där, men det känns jävligt segt att sitta här hemma i lilla landet lagom och inte vara där och fortsätta äventyret. Gud vad jag saknar det just nu.

Samtidigt har jag ju det bra här hemma också med mina vänner, pojkvän, nya jobb och kanske en utbildning till hösten. MEN just i denna stund saknar jag det där jäkla landet kallat USA. Vilken underbar bubbla man levde! Saknar de härliga människorna jag lärde känna. Några är i USA, några är i Sverige, några är i Mexico, Brasilien, Tyskland osv osv. Jag saknar också mina två små tjejer Anna och Jane. Jag har ju till och med drömt om dem några gånger den senaste veckan! Finisarna.

Nej, nu ska jag spela lite Sims Free Play (heheheh) på telefonen och sova efter det.

Godnatt!
Bild från Hawaii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0