SÖNDAG

Hello! Min eftermiddag och kväll spenderades i Norrtälje med Richard! :) Jag körde in och hade då en minikonsert för mig själv med Hilary Duffs gamla skivor, haha, så kul! Jag kommer ihåg texten till de flesta av alla låtar faktiskt! 

Väl i Norrtälje gick vi på bio och såg How To Train Your Dragon 2 då vi sett ettan förut tillsammans, och den var bra! Det tyckte även alla barn som var där...... Hehe. Vi och barnen! 

Snygga 3D-glasögon!

Vi chillade sedan på en filt i solen innan vi åt middag och tittade på ett avsnitt av The Office. Vid nio brummade jag hem igen med bilen! 


På väg hem såg jag denna fina solnedgång i Svanberga. Var ju tvungen att stanna och ta kort! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0