TORSDAG

Igår var jag ledig så efter att ha skjutsat föräldrarna och Mattias till bussen tog jag bilen mot Uppsala. Jag åkte hem till Linnéa för första gången till hennes nya lägenhet och hängde en stund innan vi åkte till Baui (där vi även träffade AJ!) och köpte några saker åt henne. Sedan åt vi kinamat på en buffé (alltså satan i gatan vad jag saknar JS's kinamat....) och det var helt okej gott! Provade på sushi också men precis som de andra gångerna så tyckte jag inte om det, haha. 
AJ jobbar hårt! 









Efterrätt är ju godast, eller vad säger du Linnéa?! Haha. 

Vi åkte och handlade glass och godis och åkte sedan hem till Linnéa för soffmys framför Harry Potter och på slutet lite OITNB. Regnet vräkte ner utanför men framåt kvällen kom solen fram! 





The love of my life! 

Jag åkte hem runt åtta och chillade hemma innan det blev en ganska tidig sänggång. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0