HIKE - DIAMOND HEAD

Hej hej hallå! 

Idag tog vi en ordentlig sovmorgon, så himla skönt! Jag hade lite problem att komma i säng igår kväll då Sara låg såhär, men jag väckte henne och vid halv ett kunde jag gå och lägga mig, hahah!  

Iallafall så gick vi till IHOP och åt brunch. Det ligger precis bredvid hotellet och man behöver inte ens gå ut på gatan för att komma dit! ;) 

Sedan gick vi en promenad på ca 1,7 km till ett fotoställe och framkallade bilder från när vi "simmade med" hajarna och när vi snirklade. Några kort blev bra och jag ska försöka visa imorgon här på bloggen! 
På väg till fotoaffären gick vi förbi detta mall. Känner du igen dig, Josefin? ;)

Sedan tog vi bussen till Diamond Head och vandra upp det berget (tror ser bildades av ett vulkanutbrott eller så?) och där uppe på toppen var det en himla fin utsikt! Men vägen upp trodde jag att jag skulle svettas ihjäl, haha. Så himla varmt! Det tog oss drygt en halvtimme att vandra upp för det. Mer bilder kommer imorgon men än så länge får ni nöja er med mina mobilbilder.

Då börjar vi...




Nästan uppe på toppen! 

Sådärja, högst upp!



Waikiki! 

Högst upp på toppen där var vi! 


Sedan tog vi bussen hem och åt lite snabbt på McDonald's. Vi beställde sedan även glass till efterrätt och då sa en tant i kön (som började prata med Sara om hur lång hon är) och så sa hon det skulle vara fyrverkerier vid stranden om en kvart, så vi vandrade dit och tittade på dem! Så fint! Vi tänkte att det var för att fira Sveriges nationaldag, haha! ;) Sedan gick vi hem och duschade och nu ligger vi alla i säng, trötta men glada efter en bra dag! 
Vid hamnen. Så fint! 







På bara 20 minuter blev det såhär mörkt vid hamnen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0