LÖRDAG PÅ OAHU

Hello! Idag gick vi hemifrån vid 9.40 på morgonen för att kika på Prideparaden som skulle vara här några gator ifrån oss. Den var väldigt liten, men roligt att se ändå. Jag var på den i nyc och det var bland det roligaste jag varit med om, sjukt härliga människor, stora festliga flak och fetaste stämningen! Men vi fick såpbubblor, isglass och ett halsband av några olika grupper som var med i paraden, så det var ju kul! ;) Haha.





Vi tog sedan bussen till en av de mest södra delarna på denna ö, Hanauma Bay. Det tog ca en timme med bussar och vi var framme mitt på dagen. Man kunde snorkla där (det gick inte att jämföra med snorklingen vi gjorde förut, men vi fick ändå se några coola fiskar här). Annars så låg vi bara och stekte i solen, livet på en pinne! ;)
Johanna somnade till... Som vanligt! ;)












Johanna ska snorkla!





Sen provade jag på. 













Vid halv sex packade vi ihop och tog bussen hem. Vi åt en stor, härlig middag på Buffalo Wild Wings och sedan gick vi hem och duschade. Sedan blev det drinkdags! Gott var det, men vi var så himla mätta från middagen så det blev inte många drinkar, haha. Plus att Sara och Johanna däckade vid halv tolv........ Haha! 
Varför ha red cups när man kan ha kaffekoppar från lobbyn?! 

?????




Hahaha, älskar min bränna!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Så brun du börjar bli :)

2014-06-09 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0