ROAD TRIP TO GRAND CANYON!

Hallå! Idag var vår sista heldag i USA (iallafall för mig och Sara) och dagen bestod av en utflykt till Grand Canyon! Resan tog sammanlagt 17 h från pickup to drop off men gud vad fint det var där! Helt amazing, bilderna är ingenting om man jämför med hur det var i verkligheten! Men eftersom klockan är efter två på natten och alarmet ringer 4.45 för att säga hejdå till Sara (som flyger hem 12 h innan mig) sååå ska jag sova nu och skriva ett inlägg om detta senare. Troligtvis när jag är hemma i Sverige igen eftersom jag flyger hem imorgon på kvällen, lokal tid.

Här är iallafall en del bilder i väntans tider på ett ordentligt inlägg!

Vi stannade först till vid Hoover Dam, som ligger ca 40 min från Las Vegas.




Vinden var sjukt kraftig idag (de ställde bl.a. in helikopterturerna) och när vi precis kommit upp på denna sten blev vi nästan uppfångade av en stark vindpust. Riktigt läskigt faktiskt men som tur var blåste det inte hela tiden utan kom bara i små omgångar..









 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0