SISTA DAGEN I SAN DIEGO

Igår var sista dagen i San Diego. Vi åt frukost på vårt hostel innan vi begav oss ut. Först på schemat var att ta spårvagn ca 30 min söderut för att komma till gränsen mellan USA and Mexico! Vi hoppade av och gick ändå fram till gaten där man gick igenom, men eftersom vi inte skulle komma tillbaka in i USA igen så gick vi inte igenom, haha! ;) 








Sedan åkte vi hemåt igen. Vi gick ut och åt lunch innan vi tog en buss över till en ö som hette Coronado. Där såg man San Diegos skyline och San Diego Bay! Vi hängde i en park där och hade det trevligt ett par timmar! Vi gick runt lite innan vi tog bussen tillbaka hem. 






















Vi packade ihop det sista och tittade på Sunes Sommar. Haha, såå rolig film! Sedan gick vi till köket och åt upp de rester vi hade kvar från lunchen. Jag gick även och tog ut pengar, det var ju fredag kväll i downtown San Diego och det kryllade av partyfolk, men där gick jag i sovtröjan, jacka, shorts och flipflops! Kände mig lite uttittad sådär bara... ;) 

Sedan blev det till att sova fyra timmar eftersom vi skulle lämna hostelet vid fyra för att åka till flygplatsen och flyga till Las Vegas! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0