SÖNDAG

Idag gjorde jag ett extrapass på jobbet, så det blev min sjätte jobbdag för veckan. Hård start, jag som absolut inte har jobbat mycket i USA plus att jag varit ledig i fem veckor... Men det är skönt att vara igång! ;) Det blir ett par kortare pass också de närmsta veckorna, skönt men lite tråkigt eftersom cash is king! Ja ja, det blir säkert lite fler extrapass, hoppas på det! 


På lunchrasten fick jag äntligen sätta mig ner och andas lite! 

Iallafall så slutade jag kl 14 och resten av dagen har jag chillat hemma. Jag plockade iordning alla grejer på mitt rum som bara har legat på bänken så nu är det fixat! Jag tittade även på ett avsnitt av OITNB och första halvleken av dagens fotbollsmatch. Holland mot Mexico! Tröttnade dock så efter en dusch har jag hängt framför min dator. Lugn och skön eftermiddag och kväll! Jag är riktigt trött så nu ska jag snart sova! :) 
Älskar att man kan koppla upp datorn till tvn. Så smidigt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0