TORSDAG

Idag slutade jag jobbet kl 13 så efter det åkte jag hem och åt lunch och sedan solade jag lite. Det var bara runt 20 grader men jag satt i lä och drömde mig bor till Hawaii så det var skönt! Dock hade jag ju lite annan utsikt än för tre veckor sedan! ;) Även mamma och Nilla höll mig sällskap! 



Sedan bytte jag om och åkte ner till centrum och handlade lite. Hälsade på AK som satt i kassan på Ica! Sedan åkte vi hem till farmor och blev där bjudna på fika medan vi pratade om min resa och jag visade lite bilder på telefonen. 













Resten av kvällen har varit lugn. Har tittat en massa på The Office och saknat Sara just pga det! :( haha. 
Mattias roliga snapchat! Haha. Så söt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0