FREDAG!

Woho, fredag igen! Dagen har rullat på bra. Allt var som vanligt imorse förutom att när jag tog med Daisy till hundparken så var hon mer intresserad av att springa omring och lukta så jag tog en liten promenad med henne istället och gick på spåret runtom parken. 


Sedan vid 11.30 var jag tillbaka på gymmet för att simma, denna gång med Bea! Skönt var det men är trött i kroppen!

Efter det var jag riktigt hungrig, och eftersom vi inte hade någonting som lockade hemma gick jag ner på ett café här vid mig, Swirl. Jag hade precis beställt och hunnit få min latte och så kommer Victoria och Josefin in! Så de slog sig ner vid mig och vi hängde där till de stängde vid tre. :)



Jag gick sedan hem och skypade med familjen i nästan två timmar! Sen kom mina tjejerna hem igen och de hann hälsa på mamma men klockan var ju 22 där hemma så vi la på då.


Hahaha jag dör, roligaste bilden ever!!! 

Jag fick göra olika frisyrer på Anna (hon älskar när man pysslar med hennes hår) och dansade sedan med Jane innan pappan och hämtade dem. Mamman drog iväg på sin middag i city och efter ett tag åkte tjejerna med pappan. 

Men innan de åkte gav Jane mig en sten, hennes favorit av de två hon hittade igår. När hon la den i min hand sa hon "this means love, it means that you're the best au pair in the world!". Alltså, sötis!

Jag fixade mig då i ordning och fixade med hunden innan jag begav mig till White Plains och Cheesecake Factory! Där väntade 11 glada brudar och vi firade Frida som fyller 20 år idag! :) 

Gott som vanligt men ååååh vad mätt jag är nu. Dock är jag nöjd att jag provade en ny cheesecake, denna gång blev det Key Lime och den var himla god! Syrlig och fräsch! 



Födelsedagsbarnet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0