GRATTIS REBECKA!

Igår fyllde min vän Reba 21 år och vi hade tänkt åka och överraska henne då men hon var upptagen med annat så vi bestämde oss för att åka dit idag. Sara hade bestämt lunchdate med henne så att hon inte skulle ha andra planer. ;) Det var jag, Sara, Alex och Angie! Vi hade med oss bagles och två kladdkakor, mums!!! 

Alex, Angie och Sara några hus bort... Smider planer! ;) 



Födelsedagsbarnet Reba!





Det såg ju fint ut men smakade inte riktigt kladdkaka då alla ingredienser inte var svenska... Men men! Det funkade bra ändå! :)



Vi gick sedan ner och hängde i hennes källare en stund. Och gissa vad?! Hon hade svenskt godis att bjuda på! Yay!!!



Så stort grattis Rebecka! Du är en härlig tjej som jag tycker mycket om, men vi måste bli bättre på att umgås! Vi får passa på nu sista månaderna jag är kvar i New York och sen blir det återträff i Mellerud, eller?! ;) 

Och ja, varsågod att sno bilderna till din blogg! (Älskar att läsa den pga du skriver så roligt och bra!) 

Kommentarer
Postat av: rebecka (som något motvilligt går under smeknamnet "reba")

Tack så jättemycket bästa Emma! Älskar att umgås med dig, fattar inte varför vi inte gör det oftare. Tack för världens bästa födelsedagsöverraskning dessutom :) puss!

2014-03-26 @ 16:49:07
URL: http://rebeckalarssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0