LAZY SUNDAY

Hej hej hallå, världen.

Idag tog jag en lååååång sovmorgon. Visst, jag vaknade kanske en gång i timmen från klockan sex på morgonen, men jag lyckades hålla ut till runt tio! Woho så skönt. MEN det som inte var skönt var att enda sedan sex imorse (då jag vaknade första gången) hade jag ont i huvudet, ont i halsen, jag var täppt i näsan och hade ont i öronen. YAY...

När jag vaknade på riktigt vid tio tog jag en ipren och låg kvar i sängen ett bra tag. Jag ställde in dagens planer med några brudar, jag tittade på ett avsnitt av GG och vid tolv tog hungern över och jag gick upp för att äta. And guess what?! Vi hade massa gott hemma - bagels, bacon, scrambled eggs, jordgubbar och blåbär kvar från en brunch vi hade här hemma och så fanns även rester från kinamat! MUMS. Tacka vet jag iprenen som fick min huvudvärk och öronvärken att försvinna, och halsontet försvann ju längre dagen gick. Däremot kan jag inte göra så mycket åt min snuva, bara hoppas på att det känns bättre imorgon!

Annars idag har jag bara suttit i soffan. Tittat lite på tv. Gosat lite med hunden. Kollat runt på nätet och faktiskt använd min dator (som jag typ aldrig gör längre...). Japp. Roligare än såhär blir det inte.

Men kan ju säga att jag tittade igenom gamla bilder och titta vilka FINA jag hittade. Hahaha, dör lite.
Fredrik och Mattias, januari 2008!

AK, Mattias, Fredrik och jag, mars 2008!
 
Coolingarna, mars 2008!
 
Juni 2008. På Lisens student! Hahaha. Mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0