LÖRDAG!

Imorse passade jag Jane 9-13, och förutom att bara chilla hemma passade vi även på att baka tigerkaka och åka till hundparken med Daisy. Det duggregnade lite men efter 45 minuter började det regna mer och mer så då gav vi upp. 








Strax efter ett kom resten av familjen hem och jag slutade, så då plockade Victoria upp mig och så åkte vi till Cross county för lite snabbshopping och lunch på Panera Bread!

Såhär kul väder har det varit hela dagen och kvällen...

Resten av eftermiddagen har spenderats i min källare med Anna. Vi kikade runt på mina kompisars bloggar och så chattade vi med min bror Fredrik på Skype innan vi tillslut skypade med honom, Mattias och på slutet också mamma. Haha, Anna tyckte det var så kul att prata med killarna, och även få se hur det ser ut i vårt hus då vi fick en snabb rundvandring! ;)

Haha, nu såg ni ju så söta ut! ;)




Jag fixade mig sedan i ordning och drog iväg till White Plains på kvällen med Rebecka! Vi åt en god middag (jag åt någon Thai-rätt) och drack goda drinkar! :) Mycket trevlig kväll! Och inte behövde vi visa ID heller, haha. Fint det! 

Bekymrad över något?






Fotografera med blixt <3

Tack Rebecka för presenten och kortet också, så awesome! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0