MÅNDAG, BACK TO VARDAGEN!

Jag tror Gud hörde mina tysta böner igår kväll om att det inte skulle snöa för ingen mer snö har kommit! Det skulle bli ännu en "snow storm" här igår kväll och idag meeeeen nej. Det blev inte av och det är såååå skönt att slippa snow day där barnen måste stanna hemma från skolan, haha. ;) Så idag har det verkligen varit en riktig vardag! Det känns som en evighet sen det var så här, mest pga många snow days i februari, att Anna hade en veckas lov och Jane några dagar och att jag varit borta en vecka på semester.

Jag hoppppppppas verkligen att vädret vänder nu, jag tycker denna snö kan försvinna och jag längtar så till det blir varmare här och äkta vårkänslor! Alla är ju glada på våren! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0