MÅNDAG IGEN

Idag var det St Patrick's Day, en irländsk högtid som självklart amerikanarna ska fira... Haha. Tjejerna hade gröna kläder på sig och vi åt gröna minibagels till frukost. Jane skulle ha varit ledig från skolan idag, men på förmiddagen fick jag reda på att hon fick gå i skolan ändå för de hade haft så många extra snow days i vinter! Haha, skönt för mig! ;) 

Idag fick jag ett kort som jag direkt såg var från bästa mormor! Blev alldeles varm inombords! :) Det var ett grattiskort så nu har jag fått mitt första grattis, haha. Bara sisodär två veckor för tidigt! ;) Fint det! Men det roligaste var väl ändå att var adresserat till "Ney Rocheller"... Huuuur gulligt?! Haha. Min fina mormor! Saknar dig så mycket! 

Till middag idag fixade jag tacos, och när jag stod och fixade med det i köket kom pappan förbi med gröna bagels han också, så de får vi äta imorgon! De var inte alls lika gröna som minibagelsarna, men lite gröna iallafall, haha. 



Vid halv nio gick tjejerna upp för att sova och jag gick ner och skypade med Johanna BL! Bra avslut på en bra dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0